9 Haziran 2015 Salı

Annem Gelince

Annem gelip gidince benim hislerimle ve eviminkiler tam zıt oluyor. Neden mi? Anneciğim gelince evimin her yeri sihirli bir dokunuşla düzenleniyor, güzelleşiyor. Evim seviniyor ben ise hüzünleniyorum. Mesela mutfak dolaplarımın içi






Tupperlarım


Tencerelerim



Ve bir de buzdolabım kavanoz kavanoz yemekle doldu. Ellerine sağlık canım annem..




Haftasonu için gelmişlerdi annemler tam da benim sınav görevimin olduğu zamana denk geldi L hiç  bir şey anlamadım. Annem, Ravza ve ben taurusa gittik. Üst kattaki yemek bölümünde bir grup öğrenci vardı. Öğretmenleriyle geziye gelmişler iki sınıf. Annem de çocuklara acıdı. Ben hepsine dondurma ısmarlayacağım dedi. Ve 45 çocuğu sevindirdi. Hepsi dondurmalarını afiyetle yediler, teşekkür ettiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder