12 Temmuz 2015 Pazar

Kuzenlerimin Doğum Günü

Almanya’da yaşayan dayımın üç tatlı kızı var. Ortanca ve küçük olan Mickey Mouse’u çok seviyorlar. Dolayısıyla doğum günü konseptlerini mickeyli yaptık. Küçük olan Zehra Duru’nun ki nisan ayında olduğundan Almanya’da oldu. Ben harfleri kesip yolladım buradan, yengem tişörtlere yapıştırdı.

  
Pasta ve kurabiyeler  yengemin ellerinden çıktı.


  
Almanya’da çocuklar 3 yaşına girdiklerinde bizim kreş dediğimiz orda “kinder garden” diye isimlendirilen yere gitmeleri zorunlu oluyor. Zehra da, arkadaşlarıyla okulda kutlamış doğum gününü.


Kırmızı servisler de benden :)






Ortanca kuzenim Esma Nisa’nın ki ise temmuz ayında. Almanya’dan 5 haftalığına izne geldiler Türkiye’ye J Annem ve babam geniş kapsamlı bir iftar vermek istediler dışarıda. Yaklaşık 50 kişilik iftarımızı Kafe’m de gerçekleştirdik. Ben de bu iftardan sonra Nisa’nın doğum gününü kutlamaya karar verdim. 


Bir gün öncesinde pasta hazırlıklarım başladı. Kek, krema ve şekli hallettikten sonra görevi Rana’ya devrettim. Şeker hamuruyla süsleme işini Rana tam istediğim gibi yaptı. İnternetten fotoğrafını göstermiştim ona.



   
Nisa’ya hediye olarak ayrıca keçeden defter yaptım. Tabi Zehra’ya da. Çünkü hanımefendi ablasını çok kıskanıyor. E Zehra kıskanır da Ravza geri kalır mı? Ravza’ya da yaptım. Seri üretime geçtim anlayacağınız J



Bu arada söylemeden duramayacağım yengem görümcelerini yani annem ve teyzemi çok sevdiğinden kızlarına onların isimlerini koydu J Esma annemin ismi, Zehra da teyzemin. Biz de yengemizi çok seviyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder