6 Nisan 2016 Çarşamba

İyi ki Doğdun Ananeciğim ;)


27 Mart benim için çok önemli ve anlamlı bir gün, çünkü anneciğimin doğum günü J bazılarına göre bu doğum günü kutlamaları bir Hristiyan âdeti olsa da ben onlarla aynı fikirde değilim. Sevdiklerimin doğdukları tarih kutlanası bir gün benim nezdimde. Bu yüzden o günleri onları mutlu etmek ve hediye almak için bir vesile kılmışımdır hep. Bu yılda annemin doğum gününün bir ayrıcalığı vardı; anane olarak geçirdiği ilk doğum günüydü. Annem bana harika bir anne olduğu gibi Betül Sena için de müthiş bir anane oldu. O kadar çok seviyor ve özlüyor ki torununu her gün fotoğraf ve video istiyor benden. Üç hafta yanında Bartın’da kalıp döndük haftasına bir daha ne zaman geleceksiniz diye sormaya başladı bile J Biz iki hafta kadar erken kutladık çünkü bir arada olduğumuz bir zamana denk getirmek istedik. Ben ordaydım Rana da sınav için gelmişti, o günde misafirimiz gelecekti. Yıllarca komşuluk ettiğimiz, çok sevdiğimiz Fatma teyze ve kızı Derya, teyzemler, Betül ve daha başka misafirler… menümüz ise şu şekildeydi:


pastamız

teyzemin poğaçası

ıspanaklı ve pırasalı börek


mercimek köftesi


elmalı kurabiye


rus salatası


ekler 

Rabbim hayırlı,sağlıklı uzun ömür versin anneciğime 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder