19 Haziran 2014 Perşembe

Eylül'ün 1. Doğumgünü


Arkadaşım Serap’ın kızının doğum günü kutlama yapacağım demişti
 ama tam da okulun son haftalarına denk geldi yani yazılıların, performansların, notların en yoğun olduğu dönem. Ankara’da keçe almaya gitmiştim orda aklıma geldi doğumgünü için malzemeler de alayım dedim. Hemen aradım Serap’ı o da kara kara düşünüyormuş nasıl yapsam diye. Burdan alayım mı malzemeleri dedim olur dedi. Tütü etek için tül, tişörte yazmak için keçe ve kurabiye koymak için saksı aldım.

Kurabiyelerimiz için de bendeki kalpli kalıpları götürdüm.


Bütün arkadaşlar elbirliğiyle çalışmalarımıza başladık bir hafta öncesinden


Ortalık baya karıştı tabi




  
Tütü etek yaparken tülü kesme çabaları



Meliha bu işi deneme yanılma yoluyla iyi öğrendi J


Eylül yazılı tişörtle beraber eteğimiz


Benim kropan kâğıtlarından yaptığım güller



Diğer hafta Salı günü Karaman’a gidince direk Serap’a gittim son 
hazırlıklar hızla devam etti. Eltisi, kızkardeşi ve kayınvalidesi yaprak sarması yaparken


 ben de kurabiyelerime yoğunlaştım


Tabi Serap da biz yokken bir sürü şey yapmış








Vee doğum günü fotoğraflarımız J





Pastamız


Kurabiyelerimiz


Soframız


Bizim Serap’la dersine girdiğimiz öğrencilerden müzisyen Hasan’ı,
 gitar çalması için çağırdık.


 Bütün çocuklar özellikle de kızlar etrafına toplanıp hayran hayran
 izlediler. 


Benim Hasan’dan özel isteğim vardı onu çalışıp gelmiş; beni 
kırmamış sağ olsun. Bugünlerde sürekli dinlediğim ve çok 
beğendiğim İrem Derici’nin “kalbimin tek sahibine” şarkısı.



Vee hediye zamanıııı. Annesinin yardımıyla Eylül hediyelerini açtı. 


Bir sürü şirin şirin kıyafeti, elbisesi oldu bücürün.



Ama koltuklarım kabararak söyleyeyim eylül en çok benim hediyemi beğendi J heh heh çocuğun halinden anlarız hele de kız çocuğun halinden daha da iyi anlarım. Şekil A’da görüldüğü üzere;



En sonunda bizim okulun öğretmenleri olarak bir fotoğraf karesine 
girmeyi başardık (çiçekler sınıfı :)



Unutmadan ekleyeyim Serap’ın benden aldığı keçe 
amerikan servisler  salonuna, koltuklarına çok yakıştı.

  
Üstelik Eylül’de çok sevdi,



Hazırlık aşamasıyla, telaşıyla, koşturmasıyla ve kutlamasıyla çok güzel bir doğum günü oldu. Eylül’cüm büyüdüğünde beni ve bugünü hatırlamayacaksın. Resimlere baktığında “anne bu kim?” diye soracaksın. Ama ben seni ve anneni hiç unutmayacağım. Rabbim o güzel gözlerin gibi bir hayat nasip etsin sana. Allah yolunda onun razı olacağı bir kul, Peygamberimizin razı olacağı bir ümmet olabilmeyi nasip etsin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder