12 Haziran 2014 Perşembe

Arkadaş Ziyaretlerim :)

Bir vesileyle tanıştığımız ve sadece iki kez görüştüğümüz Rüveyda’yla hemen kanımız kaynamıştı. Benim tam da Ankara’da kafa dengi bir arkadaşım niye yok diye hayıflandığım bir zamandı. Tabi benim Karaman macerasına atılmamla görüşemedik bir daha; ta kii bu haftasonuna kadar J sağolsun arkadaşım beni davet etti evine ve harika bir sofrayla karşıladı beni.


  

Gittiğimde sevimli oğlu uyuyordu. Uyanınca hemen sevmeye

 kalkmadım tabi yavaş yavaş arkadaş olduk onunla da. Eşimin

 seçimiyle küçük bir uçak almıştım ona meğer çok severmiş

 uçakları isabetli bir karar olmuş. Erkek erkeğin halinden anlıyor
 tabi ;)

  
Salona geçip kırk yıl hatırı olan Türk kahvemizi yudumladık.
 Ahmet Asım suyla oynamayı çok sevdiğinden annesi için çok güzel bir karışım hazırladı. Kahve, su ve çikolata hepsini birbirine kattı.

Benim için çok güzel ve keyifli bir gündü. İnşallah sağlam 

dostluklara atılan bir adım olur bu….


Ertesi akşam ise üniversitede bir yıl aynı evi paylaştığımız arkadaşım Edibe davet etti bizi. Daha doğrusu Salı akşamına demişti ama ben o gün olmaz şu gün olmaz diye diye Pazar akşamında kararlaştırdık. Pazartesi Osman yok, Salı ben yokum derken sonunda buluştuk. Evini navigasyon nimeti sayesinde kolayca bulduk J eşlerimiz tanışıp içerde sohbet ederlerken bizde mutfakta mamalarımızı hazırladık.

Benim dört gözle Almanya’dan gelmesini beklediğim waffle
 makinesi onda varmış ve bize waffle yapmış. Ben de tam da o gün waffle anmıştım. Waffleın ana vatanı Belçikaya gideceği için Osman, ondan gelirken bana waffle getir demiştim. Heh heh


Meyveleri küçük küçük doğradık,


Hamurlarımızı pişirdik,


Çikolata sürüp malzemeleri koyduk üzerine, ikiye katladık



Menümüz ise şöyleydi


Hepsi de çok güzeldi ellerine sağlık arkadaşımmm waffleın tarifini

 almayı da unuttum bu arada. Hediye olarak keçe servislerimden pembe olanları götürdüm. 
Paketledim güzelce Edibe ve eşi çok beğenmişler. 



Rüveydacığıma
 paket yapamamıştım çünkü o kadar geç kaldım ki paket yapsam daha da gecikecektim. Neyse ki o da çok beğendi renk seçimimi ona da sarılardan götürmüştüm.
Güle güle kullanın canlarım, güzel günlerde inşallah, nefis sofralarda….

Ertesi gün eşimi Belçika’ya uğurlayınca hemen koca evi 
temizlemeye ve düzenlemeye başladım. Vestiyeri ortaya dökünce ortaya bu görüntü çıktı ve bir anne eli değmesi gerektiğini düşündüm. Fakat bu mümkün olmadığından iş başa düştü. Hem sildim hem düzelttim.

Akşama da komşum Yeşim Abla’yı çaya davet ettik. Gün boyu
 temizlikle uğraşınca çayın yanına bir şeyler yapmaya vakit bulamadım puding dışında.

  

Hoş sohbet bir akşam geçirdik ve ertesi gün yola çıkmak üzere uyudum J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder