25 Nisan 2015 Cumartesi

Bartın'dan Misafirlerim Var

İki ayrı hafta sonunda Bartın’dan misafirlerim vardı. Onların sayesinde evimiz şenlendi. İlk hafta teyzemin kızı Senacım geldi cumartesi günü. Kahvaltı yaptık beraber sonra da üçümüz (ben, Rana, Sena) Ankamalle gittik.



 Orda dolaştık, birkaç bir şey aldık eve geldik.
Ben iki arkadaşıma çocuk hediyesi aldım biri yeni doğum yapmış, ikisinin de oğluşu var. Küçük adam kıyafetleri bunlar :) 



Kızlar kavanoz şeklindeki kupalardan aldılar kendilerine


Akşam eve gelince Kayseri mutfağından “yağlama” yedik.
Ertesi gün ben doktora ödevlerimden dolayı buhranlarda olduğumdan; kızlara eşlik edemedim. 




Müsaade istedim ve evde kaldım. Onlar, önce Kızılay’a sonra da Bahçeli’ye gitmişler. E tabi Bahçeli’de ne yenir Abbas’tan waffle. Bunu duyunca ben de istedim, sağolsun kardeşim almış bana da.


İkinci hafta sonu da canım congim Hatice ve kardeşi Sümeyra geldiler. Hatice sınav için Ankara’ya belli dönemlerde geliyor. Ne yazık ki hiçbirinde evime gelmek nasip olmamıştı. Bu sefer de umutsuzca teklif ettim yine gelmez diyordum kendi kendime. Ama sağolsun beni kırmadı yoksa gönül koyacaktım. Misafirlerimi yine “yağlama” ile ağırladım. Diyeceksiniz şimdi hep aynı yemeği mi yapıyorsun diye  ama hepsi de ilk defa yemiş oldular. Akşam sofrasının fotoğrafını çekemedim.

Yemekten sonra yeni düzdüğümüz salonumuzda ağırladım arkadaşlarımı. İrmikli toplar ve önceki günden kalan Osman’ın doğum günü pastasıyla. 


Hatice’nin halasının kızı doğum yapmış, bana gelmeden önce onu ziyarete gitmişler. Bebek görmeye gelenlere ise bu cici hediyeleri veriyorlarmış. Allah sağlıklı, uzun ömürler versin bebeğe.


Ertesi gün ki kahvaltı soframda kahvaltılıklar haricinde fırında kremalı patates ve su böreği vardı. 


Soframızın baş konuğu ise yeni çaydanlığımdı. Arkadaşlarım ev hediyesi olarak getirmişler ben de hemen kullanıverdim  :D 

misafirlerim “yeme” konusunda bir ev sahibinin hoşnut olacağı cinsten değildiler; çünkü çok az yediler  L ahhh sümeyra….
Sonra Hatice’yi ilahiyata, Sümeyra’yı Ankamale bıraktım arabayla (her ne kadar yanımda Osman olsa da ben kullandım yani) biz de kentpark+cepaya gittik dolaştık biraz. Size Ankara’nın eşsiz avmlerinden kareler sunuyorum.
English Home



Esse



Mudo


Ravza'ya çalıştık yine lcw'dan aldık 

İtiraf etmeliyim ki avm gezmekten hoşlanmıyorum artık beni çok yoruyor. Ama Ankara’da gidecek bir yer yok başka L bilen varsa söylesin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder