14 Şubat 2014 Cuma

Dostlarla Kahvaltı

      Şubat tatili gelince bana tatil olmasa da izin alıp kaçtım memlekete, eşimin yurtdışında olmasını da fırsat bilerek J bir hafta izin alınca haftasonlarıyla beraber 9 gün tatil ohh mis gibi. Hergüne bir yer ayarladım kafamda en çok da sevdiğim dostlarımla beraber olacaktım.birgüne bana gelecekler iki günde ben onlara gidecektim, planlar planlar. Ama plan yapanların üstünde bir planlayan var eibet ve benim düşündüğüm gibi olmadı. İznimin yarısında dönmek zorunda kaldım. Olsun bir güncük de olsa görüşebildik kankilerle J Betülcüm de kahvaltıdaydık. Her zamanki gibi çok güzel şeyler vardı, döktürmüş arkadaşım. Bunlar yetmezmiş gibi birde Hatice’den bi ara bahsettiği patlıcanlı salata istedim. 11 diye kararlaştırdık ama benim gittiğimde 12 ye geliyordu saat ve Congicim Hatice ve kardeşi  sevgili Sümeyra gelmişler bile. Bir oturduk kahvaltıya sohbetle beraber kalkmamız dördü buldu J ben Ravza’ya duyduğum vicdan azabından (çünkü ben giderken yalnız kalçam, canım sıkılıyor diye duygu sömürüsü yaptı) dolayı ayrıldım onlar daha oturuyorlardı. Kahvaltı soframız:


Kahvaltı Sofrası
İşte kahvaltı menümüz:
Pankek üstüne çikolata sosu ya da nutella
Çıtır kasede patlıcan salatası (tarifi paylaştım blogta)
Kıymalı börek
Kumpir
Kaya kurabiyesi
Ballı lokma (elazığ’dan)
Peynir ve reçel çeşitleri
Bisküvi pastası
Bu arada bir de Hatice'nin siparişiyle kardeşi Sümeyra için keçeden fotoğraf makinesi şeklinde broş yapmıştım. yakasına taktığını görünce çok gururlandım,mutlu oldum :) ilerleyen günlerde paylaşacağım inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder