10 Şubat 2014 Pazartesi

Günlüğümm :)


5 günlük karışık günlüğüm, yani annemlerle beraber geçirdiğimiz zamanlar hemencecik geçiverdi tabi ilk iki gün acayip soğuktu buralar. Yürüyüş yapalım dedik annem rana önden çıktılar bende hazırlanıp onlara katılacaktım kiiii dışarı bir çıktım bizimkiler geri dönmüş bile J ama ben hazırlandım o kadar deyince iyi hadi Bim’e gidip gelelim dedik. Gittik para harcayıp geri döndük tabi. Ben Ravza’ya bu yazarkasayı aldım tabi kırmamak ve bozmamak şartıyla.



 Çok sevdi eve gelince hemen oynamaya başladı lakin onun iki kişiyle oynanan bir oyuncak olduğunu düşünememişiz. Kurdu tezgahını başladı bağırmaya “Marketime gelmek isteyen var mıııı?” “Hiçbir müşterim yok yaaa” e evde mevcut kişi sayısı belli 4-5 kişi gidiyor marketten süt, balık, su vs. alıyor alışveriş bitiyor tabi




Ertesi gün eve yakın diye yeni açılan avm Taurus’a gittik. Başka avmlerde de görüyordum cupcake satan küçük dükkanlar açılmış görüntüleri harika tabi. Ravza istedi hello kity’li aldık bizde, 


sonra yemeyeceğim dedi kutuya koydurduk. Bu küçücük şey 7,5 tl baya pahallı yani.



Ben erken ayrıldım annemlerden, eşimle başka bir yere gittik. Annem bizim civcivimize bu civcivli hırkayı almış lcw’dan.



Babam birşeyin en iyisi nerde yenir, nerden alınır çok iyi bilir. Yeni şeyler denemeyi de sever. Ankara’ya gelince de Hacı Baba, Liva pastanesi, Maya pastanesi uğrak yerlerindendir. Babama çekmişim ben de tatlıyı çoook seviyorum. Bu Liva’dan peynir tatlısı;


  
Yine livadan çikolata topları (ben çok sevdim bunları)


Bu da Hacı babadan fıstıklı kadayıf


Bu kadar tatlı gelmeden önce de ben ıslak kek yapmıştım



Ravza’yla memleketteyken bir tablo yapmıştık, “motivasyon tablosu” diyebiliriz buna. Ankaraya da getirdik onu her akşam doldurduk. Rana’ya da yapmamızı istedi ona da yaptık. Ve sonuç;

Ertesi gün dışarda yemek yiyelim dedik. Ankara’nın meşhur Çukurağa sofrası tıklım tıklım dolu üstelik önünde sıra var bir sürü. Tam geri dönüyorduk ki yer ayarladık diye geri çağırdılar. Ama nasıl kalabalık, sıkış sıkış yemek yedik, millet ayakta bekliyor.

  Ravza önden gelen aperatiflerden bulgur pilavıyla karnını doyurdu biz başka şeyler aldık. 



Vakit “hesap ödeme” vaktine gelince babamla Osman arasında bir savaş başladı. Hayır olmaz ben ödeyecem, hayır ayıp oluyor ama ben ödeyeceğim diye hatta babam uzanırken çayını döktü sonuçta biz kazandık J yani osman. Cem Yılmazın bununla ilgili söyledikleri geldi aklıma hesap geldi mi erkekler arasında aikido başlar diyor.

       Anneciğim gelince her yer bi el atar; eşyalara, dolap içlerine, temizliğe, yemeğe herşeyi. Elinin değdiği her yer güzelleşir. Mutfak dolaplarımın içi ne kadar da düzgün olmuş öyle J aaa dedim annem buraları düzeltmiş. Ellerine sağlık anacım

      az dolabta bu kadar oluyor yani
 Annemlerin döneceği Salı günü babamın doğum günüydü. Halam kahvaltıya çağırmıştı bizi annem de pasta almış öylece kutladık.





Babamm iyi ki varsın, iyi ki benim babamsın Allah seni başımızdan eksik etmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder