28 Şubat 2014 Cuma

Karaman Yolculuğumuz


Benim karaman işi kesinleşince, herkese gerekli açıklamaları yapıp ikna işlemleri tamamlanınca, yol hazırlıklarım başladı. Yatak, yorgan 



ve lazım olabilecek kitaplar dizildi bir bir çekyatın üstüne;


eşim evde bensiz, yapayalnız kalınca şarj aleti de ona eşlik etti, hep yanyana mutlu mesut takılı dururlardı prize ama o da sahibinin kaderini yaşıyordu artık ve yalnızdı




Cuma günü (sevgililer gününü böyle kutladık) gittik Karaman’a resmen başladım öğretmenliğe ve yeni kalacağım yere eşyaları koyduk. Perde taktık, halı serdik oda o kadar büyük ki bomboş kaldı. 


Sonra iyice karnımız acıkınca bir şeyler yiyelim dedik. Karamanlıların iddia ettiğine göre “etli ekmek”i  Konyalılar çalmış onlardan. Bir esnafa sorduk nerde yiyelim diye, bir yer söyledi gittik, bildiğin küçük bir fırın gibi. Üsta katta yer var dediler çıktık tavanı alçak bir iki tane küçük masa var oturduk söyledik etli ekmek. Pek iyi bir tat beklemiyordum ortama bakarak. Osman da böyle izbe yerlerin güzel yemekleri olabileceğini söylüyordu. Masayı peçeteyle bir sileyim dedim simsiyah kir çıktı bir kere benden eksi puan aldıJ Neyse geldi etli ekmekler ben hiç beğenmedim, kaşarlı istemiştik  bir de sanırım peynir bozulmuş biraz.

 bana getirilen plastik tabakla Osman'ın ki farklıydı. desenleri her bir tabağın kendine özgü yani :) Öyle ya da böyle yedik, dedim ki  birde çok para alırlarsa yazık olur. Toplamda üç etli ekmek, kola ve ayranla beraber 12 tl verdik çook ucuz J 
Karaman küçük bir şehir zaten Konya’dan ayrılarak il olmuş hala birçok kişi onun ilçesi sanıyor. Bir tane işlek caddesi var her şey orda. Her yere yürüyerek gidilebildiği için sehiriçi ulaşım araçları pek gelişmemiş. Yaşanabilir sakin bir yer karaman. İnşallah güzel anılarım olur orada.
hee bu arada sevgililer gününde her ne kadar yolda olsak da ben bir gün öncesinden elmalı turtamı yaptım. küçük bir hediye eşime, her zaman yapıyorum zaten de şekli farklıydı sadece



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder