27 Mayıs 2014 Salı

BARTIN GÜNLÜĞÜM :)

Osman Macaristan yollarına düşünce ben de Bartın yoluna düştüm. İlk defa kararsız kaldım gidip gitmemekte. Çünkü her hafta Karaman-Ankara yolu beni o kadar yoruyor ki gözümde büyüdü tekrar bir yolculuk. Ama iyi ki gitmişim çok güzel geçti.
Bartın’da Mayıs demek Çilek demek. Her gün meydanın etrafında bir sürü çilek satıcısı vardı. Çilekleri misss gibi kokuyordu. Aldık ama ben çileğe doyamadım.





Gittiğimin ertesi günü yani cumartesi dedemin ayakkabı dükkanına koştuk ve ben, Rana, annem aynı babetten aldık J çok rahat yumuşacık deriden



Evde olduğumuz zamanlarda 3 kardeş ödevlerimizi yaptık. Rozi (Ravza) anaokulu ödevini





Rana lise ödevini



Ve ben de doktora ödevimi yapmaya çalıştım. Bu arada benimki hala bitmiş değil L



ravzanın ütüleneceklerini ütüledim. önceki hali


sonraki hali

Pazar günü yani 18 mayıs Sena’nın doğum günüydü biz de Ravza’yla bonibonlu kurabiye yaptık çok güzel oldu. Ravza bonibonlarını koydu üstüne, renkleri çok sevdiği için tam ona göre bir işti. Tarifi bir önceki postta



Her Pazar toplandığımız gibi ananeme gittik. Annem gitmeden aceleyle pasta yaptı Sena’ya. Meğer o gün ananemle dedemin de evlilik yıldönümüymüş. Annem de üstüne bilmeden “nice yıllara” yazmış. Pasta iki kutlamayı da kapsadı böylelikle. Tadı da çok güzeldi.


Teyzem hamur kızartması yaptı içinde patates de vardı çok güzel oldu. O gün bol bol selfie çektik J


Ertesi gün teyzem de akraba günü vardı. Ben de herkesi görmüş oldum iyi oldu. En güzeli de Reyyan’ımı gördüm öptüm, sevdim…


O akşam kaldık misafirlerden sonra teyzemde. Ben tabu götürmüştüm sena, ben, kerem, rana oynadık.


Eve gidince de Rana arkadaşının doğumgünü için hediye hazırlıklarına başladı. Annem de yardım etti. 





Ravza da “bom” oynamak istiyordu. Kağıtları hazırladım ben okuyamadığı için resimlerle tabi. Çocukcağız bekledi bekledi Rana’yı gelmedi. En son annem geldi artık onunla oynadık birkaç sefer. Mutlu oldu Rozicim.


ertesi ve son sabah annecim kahvaltıya krep yapmış kalp şekli vermek istemiş ama yapışmış altına



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder