12 Aralık 2015 Cumartesi

Bebek Hazırlıkları Part 1 :)

Kızımız için bebek odası almaya karar verince, iki kişi olarak bütün odalarını doldurduğumuz evimizin bir odasını boşaltmakla başladık işe. Çocuk odası yapmayı düşündüğüm odada üç adet kitaplık, çalışma masası ve ütü masası bulunuyordu. Bu kitaplıkları cam balkonla kapattırdığımız balkona koymaya karar verdim. Fakat benim balkonun ancak yıkanarak temizleneceğine dair inancım kitaplıkları olduğu gibi balkona koymamıza engel oldu. Babam onlara ayak yaptırdı annem de monte etti ;)



Sonuç olarak üç kardeş kitaplık yeni mekanlarına yerleştiler.



Bebek odasını boşaltınca bir de doldurması vardı tabi. Onu da ayrı bir yazıda anlatırım inşallah. Bu arada yavaş yavaş bebek kıyafetleri ve diğer gerekli malzemeleri de almaya başladım. Aslında daha çok annem ve Rana aldılar. İlk torun ilk yeğen heyecanıJ ben de onları bebekler için özel deterjanla yıkadım, kuruttum






Sonra da ütüledim, katladım. Minik minik giysileri ütülemek çok zevkliydi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder