31 Aralık 2015 Perşembe

Ravza'm 8 Yaşında

Ravzamın 8. yaşını doğduğu yer olan Ankara Yenimahalle’de kutladık. Doğum gününü her zaman Bartın’da yapardık, ben giderdim ya da gittiğim zamana denk getirirdik. Bu sefer ben gidecek durumda değildim, teyzemler ve annemin Ankara’ya gelmesi denk gelince bizim evde yaptık. Ben kuzuma bol çikolatalı, muzlu ve renkli bir pasta yaptım. Ravza renkleri çok seviyor bu yüzden renkli olsun istedim pastası. Bu pastanın tarifini bir önceki yazımda verdim.




Masadaki diğer yiyeceklerin hepsi Bartın’dan geldi  :D
Kadayıf (teyzem)


Islak kurabiye (annem)


Elmalı kurabiye (teyzem)


Su böreği (annem)


Lahana sarması (teyzem)


Poğaça (sena)


Ravzam hem çok sevinir hem de çok duygusallaşır doğum gününde. Bize “iyi ki doğdun Ravza” dedirtmedi çünkü ağlayası geliyormuş. Ayrıca Ravza’nın bu yaşını özel kılan bir neden var; teyze olacaktı ki oldu da  J

bir de Rengarek güller ve balonlarımız da vardı 



iyi ki doğdun kuzum iyi ki senin ablan oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder