7 Ekim 2013 Pazartesi

Haftasonu BARTINN

Almanya’da yaşayan dayım bu yaz izne gelememişti. Ağır bir hastalık geçirdiğinden düğünüme de gelemediler.Ama ani bir kararla üç haftalığına Türkiye’ye geldiler. Biz de hemen Bartın’a koştuk haftasonu.
Giderken eli boş gitmedik tabi annecim için mercimekli börek, atom kurabiye yaptım. Kermesten katmer ve bazlama da aldım




Ravzişim için önlük yapmıştım mutfakta kurabiye kek yapmayı çok sever, hello kityyi de




Yengeciğime ceket aldım

  
Dayımın küçük kızı Zehra Duru’ya da sünger boblu müzik seti



Gittiğimizin ertesi günü teyzecim kahvaltıya çağırdı işte sofrası


Menüdekiler: Bartınımızın nefis kavurmalı pidesi, üstü kapalı yapılır
Kırmızı biber içinde peynir
Acılı ezme
Salçalı omlet
Bal,ceviz
reçeller



bu arada anneciğimin bulaşık makinesi tamamen bozulduğundan bulaşıkları elinde yıkıyor, kalabalık misafir olunca da görüntü bu oluyor. Sena, Rana ve ben işin içinden ancak çıktık



 son olarak bu da dayımın tatlı kızı Zehra Duru






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder