27 Kasım 2013 Çarşamba

Abla Olmak Güzeldir...

ABLA OLMAK GÜZELDİR
Hep denir ya teyze ana yarısıdır diye buna kesinlikle katılmakla birlikte ablanın da öyle olduğunu düşünüyorum. Belki de aramızdaki büyük yaş farkındandır. İki tane kızkardeşim olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum. Onların mutlu, huzurlu olmaları için elimden geleni yaparım. Rana büyük olan kardeşim -ki aramızda 11 yaş var- bu hafta benim yanımda zaten Ankara’da yatılı okuduğundan bu hafta için benden gidip geliyor okula. Rana’yla baş başa sofralarımızdan biri:



Ravza ise küçüğümüz benimle arasında 20 yaş var ve bu hafta sonu doğumgünü var. Onun için güzel bir doğumgünü planlıyorum kafamda o kadar çok şey var ki…. İnşallah gerçekleştirebilirim. Pazartesi günü canım arkadaşım Hatice gelmişti görüşmek için 2 saatimiz vardı. Biz de Şık düğmeye girince kendimizi kaybettik zaten nasıl geçtiğini anlamadık. Ordan malzemeler aldık ikimiz de. O arkadaşının kınasına kurabiye yapmak için şeker hamuru aldı. Bende Ravza’nın tişörtünü süslemek için birkaç malzeme aldım. Sonra ayrıldık o havaalanına gitti bende yüncüye J işte malzemeler:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder