7 Aralık 2013 Cumartesi

Ravzişimin Doğum Günü

Prenses Sofrası
Geçen hafta gidip kutladığımız doğum gününü ancak yazabiliyorum. Küçük kardeşim Ravza’nın 6. Yaş günü bu sefer daha farklı daha özenli olsun istedim ve Rana’yla her akşam farklı bir şeyle uğraştık. Sonuç güzeldi. Ravzam için 6 yaş bir dönüm noktası olur inşallah ve bundan sonrası daha güzel olur Rabbimden duamız o. Bu kadar özenmemin sebebi de ameliyat öncesi ona moral olsun diye. İlk olarak güzel soframızı paylaşmak istiyorum.




Şimdi de ayrıntılara geçelim. İlk olarak sevgili arkadaşım Hatice’nin skype den saatlerce sabırla anlatıp kontrol ettiği ponpon yapım aşamamız:




Sonra bunları birleştirip civciv haline getirdik




Ve nihayetinde bu şirin şeyleri elde ettik J




Kağıttan gül ve kartonlardan hazırladığım yazı. Çiçek yapımını ayrıca paylaştım bir önceki yazımda




Ravza’nın kostümü önce tişörtümüz

Sonra da tütü eteğimiz




Ve son olarak da sofradaki mamalarımızı saymak istiyorum:
                                         Pastamız



Yaprak sarması
Kalpli iki katlı kurabiyeler (benden)
Zeytinli rulo poğaça (teyzemden)
Cevizli zeytinli kek kalıbında mayalı (Betül’den)
Patatesli börek
                                         Nutellalı milföy (Sena’Dan)



                                     Üzerindeki süsler de Rana’dan J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder