2 Mart 2014 Pazar

haftasonu :) :)

Geçen haftasonu cumartesi kardeşimi çağırdım kahvaltıya, beraber aile ortamında bir Pazar kahvaltısı yapalım diye. Pazar sabahı oldu izin almak gerekiyormuş hocalardan (yatılı bir okulda okuyor) telefon edip izin istedim kardeşim bana gelecek diye akşam dönebilecek mi dediler. Evet dedim dönecek. Geldi Ranacım ben de kahvaltı sofrasını hazırlamıştım zaten



Eşim, ben ve Rana kahvaltımızı yaptık sonra Taurusa sinemaya gittik ben “Eyvah Eyvah 3”’ü merak ediyordum. Bir gittik gişelerde upuzun bir kuyruk, hafta sonu olması hasebiyle. Aldık bilet ama en önün bir arkası, salona bir gittik ki filmi izleyebilmek için kafamızı tavana doğru yükseltmemiz gerekiyor yani ekran burnumuzun dibinde J 

Osman gitti değiştirdi ayrı ayrı yerlerde oturduk. Ama ilk ikisi kadar komik değildi film, pek fazla gülmedim. Hatta bebeklerine kavuşma sahnesinde ağladım diyebilirim. Tabi bu benim duygusallığımdan. Sinemadan çıktık bir de baktık ki araba koyduğumuz yerde değil. Taurusa yakın bir yerde açılmamış bir yol vardı oraya çekiyorduk her zaman. Meğer o yolun açılışı varmış iki gün sonra ondan dolayı çekmişler. Biz Ranayla yürüyerek gittik eve, Osman da yürüyerek arabamızı almaya gitti. Allahtan biliyorduk nereye çekildiğini arabaların ve yakındı. E tabi saat geç oldu ve Rana dönemedi yurda, ben de tekrar aradım haber verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder