8 Nisan 2014 Salı

Haftasonu Bauhaus

Erkekleri bilirsiniz öyle uzun uzun alışveriş yapmayı hiiç sevmezler. Kadınlar ise almasa da bir şeylere bakmayı, incelemeyi çok severler. Mesela bendeniz züccaciye, kırtasiye ve ev dekorasyon ürünlerini çok severim. Bir avm’ye gittiğimizde mutlaka Bernardoya, English home’a, Esse’ye, Karaca’ya, Madame coco’ya vb. uğramak isterim, dolayısıyla bütün avmyi gezmiş oluyorum J Osman’a ise bu çok saçma geliyor diyor ki evde tonla tabak-çanak, nevresim var daha ne alacaksın? Olsun almayacaksam da bakasım geliyor benim, hele ki büyük yapı marketlerinde -Bauhaus, İkea, Koçtaş gibi- bütün reyonlarını atlamadan gezmek isterim. Avize almaya gittiğimiz o günde benim ısrarlarımla hızlıca birçok bölüme baktık.


Duvara monte edilen değişik şekillerdeki raflar çok hoşuma gidiyor şimdilik sadece baksam da almayı düşünüyorum inş.


Bir balkonumuza dolap koyup kiler gibi kullanmak 
istiyoruz çünkü müteahhitin kiler diye yaptığı yerden kalorifer boruları geçiyor ve çoook sıcak. Kesinlikle yiyecek saklanmaz orda. Onun için dolaplara baktık acaba plastik alsak mı diye baya sağlam görünüyorlardı çünkü. Fakat annemin banyosunda küçüğü var bunların, annem havlularla bile raflarının eğildiğini söyledi.



Halılara bir göz attık oturma odası için,





ve Tablolara 


bu askılara da bayıldım çocuk odası için çok hoş olur


tabii mutfak için zebra bakmayı da ihmal etmedik



bunlardan hiçbirisi almadık sadece baktık, e ne oldu yani ben keyif aldım Osman ise sıkıldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder