29 Nisan 2014 Salı

İKEA Evinizin Herşeyi

İkea uzak diye gitmek istemiyor eşim. Ben de annemler gelince hemen bir İkea turu ayarladım J hazır Osman da yokken. Babam tam arabaya binerken sen yolu biliyor musun dedi. Ben de yoo dedim sen bilmiyor musun? Artık eşimi aradım hemen telefondan tarif etti. Yanlış yollara sapa sapa bulduk İkea’yı.
Önce English Home’a girdik annemle geniiş ferah haftaiçi olunca kimse de yoktu doya doya gezdik. Annem baya bir yastık aldı indirim varmış. Benim de gözüm aksesuarlarda bir türlü indirime girmiyorlar. Yine de birkaç şey aldım.




 Ayıcıklı bir koku yastığı vardı harika koyuyor, küçük lavanta keseleri ve pembe mumlar aldım.


fener ve saksı İkea'dan, diğerleri English Home'dan


Rana'yla benim kutu tutkumuz hiç bitmez... Dikiş malzemelerim, keçelerim için pembe kutu aldım bir de

Sonra İkea’ya girdik annem bu koltuk-yatağı çok sevdi hatta bizim odaya (eski odam) almayı düşünüyor. Alttan yatak çıkıyor normalde de kanepe gibi.



işte bu tam benim aradığım şey diyerek kaptım hemen aldım


ama sığmadı yaa :(


İkea’da kağıt bölümü çeşit çeşit her türlü malzeme mevcut



Tabi ki en şirin bölümü çocuk bölümü J






 bir taraftan da mutfak masalarına göz atıyorum ben. beyaz, modern bir masa düşünüyorum.  




oturma odasında iki tekli koltuğun arasına bir sehpa lazım




minyatür odalar yapmışlar çook tatlı



bunlar da ordan burdan karışık :)




veeee sonuç Ravza'nın arabasına yüklendik




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder