5 Nisan 2014 Cumartesi

Avize Seçimi-Bauhaus

O gün niyetimizde yeni evimize Siemensten ankastre takım almak vardı. Bu yüzden Acity’in yolunu tuttuk çünkü internetten araştırmalarıma göre orda Siemens bayisi varmış ve uygun fiata veriyormuş. Ama, fakat, lakin oraya ulaştığımızda Siemens bayisinin olmadığını öğrendik. Kaç kişiye sorduk yok dediler L artık çok geçti… biz de Tekzene girdik avizelere bakalım diye. Ben bu İstanbulluları çok beğendim, oturma odasına düşündüm. Anneme sordum hemen whatsaptan o da çok spor olur daha klasik bir şey alırsınız dedi.


Tabi biz ilk şokumuzu burda yaşadık fiyatlar konusunda daha

 sonra alıştık tabi. Meğer avize, sarkıt fiyatları ne kadar 
pahallıymış. Aslında tekzende pek fazla beğendiğim olmadı. Bir 
de bunlar olabilir diye düşündüm mutfağa.





Hiç bir şey almadan çıktık ordan. Acity’nin üst kat yemek bölümünü çok hoş yapmışlar bu da Osmanlı tarzı asansörleri J

Bir de Bauhaus’a bakalım dedik, burdakileri daha çok beğendim

ben. O gün dolaştık orayı ve ben olabileceklerin fotoğrafı çektim.
 Yarın alırız, akşam karar veririz dedim. Tabi akşam annemle, 
yengemle, Sena’yla, Rana’yla belki Betül, Hatice  ve Serra’yla

 istişare edecektim. Heh heh. Ertesi gün tekrar gittik. Seçeneklerim arasındakiler:

Yatak odası için ben ilk baştakine bayıldım, mobilyadaki ayrıntıya da çok güzel uyacaktı fakat diğerlerine göre fiyatı yüksekti yine de alacaktık. Son bir kez ışığını kapatıp bakalım dedik ama o halini hiç beğenmedik.


Oturma odası için,


Mutfak için,




Diğer oturma odası için (aslında burası çocuk odası oluyor da)


Sonuç olarak da bunlara karar verdik ve aldık.


Sol alt köşedeki giriş için

Avizelerimi aldım önüme mutlu mesut ayrıldım ordan. Tesadüf Bauhausla pek uyumlu olmuş şalım (belli olmuyor ama kırmızı kendisi)

   
Bauhaus gezimize bunlarla yetinmedik tabi ki başka bölümlere de -benim ısrarlarımla-göz attık. Daha sonra gelecek devamı fotoların

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder