5 Mayıs 2014 Pazartesi

İyikii Doğdun Rana'm/Yaşasın 23 Nisan

23 Nisan resmî tatili çarşambaya denk gelince çok işime geldi doğrusu. Birgün daha evimde durmuş oldum. Tabi boş durmadım ben tatil diye. Ertesi gün de Rana’nın doğum günü. Salı günü dersten sonra ona hediye bakmaya gittik Kızılay’a arkadaşla. Paşabahçe’de çok güzel şeyler oluyor oraya gittik. Uzun bir kararsızlıktan sonra bir hediye aldım en sonunda. O da benim gibi İstanbul’u çok seviyor diye İstanbullu birşey aldım. Arkadaşımın da kardeşinin doğum günü varmış o da aldı aynısından.



Paşabahçeden güzel kareler 







Kitapçıya gittik sonra çok severim. Bıraksalar saatlerce durabilirim kitapçıda.




Bu arapça sözlükler ilgimi çekti çok güzel hazırlanmış.


Sonra karnımız acıktı tabi ne yapsak ne yesek derken. Arkadaşım eşine sordu, o da bize birkaç yer tavsiye etti. “Urfalı Kebap” diye bir yere gittik. Ortamı güzeldi kebabı da harikaydı, tavsiye ederim J


Yemek bitince siz istemeden semaverde çay getiriyorlar.



Tatlısız olmaz dedik bir de künefe aldık üstüne J


Arkadaşla ayrıldık ben Rana’yı aradım bana gel diye. Geldi akşama. Ben böyle hiç acele etmiyorum yemek hazırlamak da falan tıka basa tokum ya. Yemeksiz bırakmadım elbette eşimi de kardeşimi de. Onlar yedi ben baktım. Akşam hediyesini verdim Rana’ya.


Ertesi gün kahvaltıya ıspanaklı börek yaptım. Bu arada en sonunda yeni evime de taşındım. O yüzden komşularla kaynaşma faslına geçtim ben hemen. Bir tabak da karşı komşuya götürdüm ve tanıştım bayanla.



Aynı zaman da beraber pasta niyetine bu cupkekleri yaptık. Çeşit çeşit de süsledik. İYİKİ DOĞDUN RANA’M J CANIM KARDEŞİMM.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder