20 Mart 2014 Perşembe

Bulaşık Makinesine Koymam Elimde Yıkarım

Her hafta üç-dört günlüğüne evden ayrılmam ve bulaşıklarla eşimi başbaşa bırakmamla başladı herşey...Mutfakta beraber olduğumuz zamanlarda arada gösterirdim bak böyle yerleştireceksin, tabaklar şuraya,tencereler buraya.Yok bu iş çok karışık ben elimde yıkarım diye ısrar ederdi eşim her seferinde. yine yola çıkacağım birgündü ve aklıma bir fikir geldi. Bulaşıklar makineye nasıl yerleştirilir diye bir video hazırladım ve whatsaptan yolladım. İstediği zaman bakabilsin diye. Eşim akşam gülerek aradı videoyu çok beğenmiş. ben de facebookta paylaştım gırgır olsun diye. Arkadaşlar bayıldı, o kadar çok beğenildi ki meğer hepsi aynı dertten muzdaripmiş. hatta bir arkadaşım "kamu spotu" olmuş bu dedi. 
işte o meşhur videom :)


Sonuç mu? harika cuma günü eve döndüğümde baktım bulaşıklar yerleştirilmiş ve yıkanmış. 


Çok mutlu oldum ve eşime teşekkür ettim. Eşim de bana. Niye mi çok kolaymış, rahatlıkmış bende elimde uğraşıyordum dedi :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder