15 Mart 2014 Cumartesi

Doğumgünü Konsepti

                Bu doğum günü sevgili arkadaşım Emine’nin minik kızı Didar’a ait. Kahramanmaraş’ta görev yaptığım iki yıl, iki aylık sürecin sonlarına doğru tanıştık Emine’yle. İkimizin de ayrı heyecanı vardı. O bir bebek bekliyordu ben ise evlilik hazırlığında nişanlı bir kızdım. O bu aşamaları çoktan atlatmıştı tecrübeliydi bana göre. O yüzden onun fikirlerine ihtiyacım vardı, artık herşeyi ona soruyordum birde onun fikrini alıyordum. Güveniyordum onun zevkine. Hayat anlayışımız benziyordu birbirine ayrıca bir ortak noktamız daha vardı; ben tefsir alanında yüksek lisansımı yeni bitirmiştim o da aynı alanda yapıyordu yüksek lisansını. Daha sık görüşür olmuştuk artık hamile haliyle benimle çeyiz alışverişleri bile yaptı, kırmadı beni. Zaman geçti benim tayin durumum belirsizdi. Acaba doğumunu görecek miyim göremeyecek miyim derken. Didar hanım geldi dünyaya J ben de gördüm onun minicik ellerini ve arkadaşımın güzel anneliğini. Çok kısa bir süre sonra benim de tayinim çıktı. Ve yine sevdiğim bir arkadaşımı geride bırakıp geldim. Şimdi ise Didar 1 yaşında ve bunlar da onun birinci yaş gününden kareler;

    Önce pastasını paylaşıyorum


 Şeker hamurundan bu güzel mi güzel kurabiyeleri arkadaşım yapmış






  Didar’a hatıra notu yazmak isteyenler buraya;


  Didar kurabiyelerinden yemek istiyor tabi


 Bonibon kavanozları



Vee benim de en çok sevdiğim hatıra çerçevesi, mutluluğun resmi bir sen bir ben bir de bebek J


mutluluğunuz, huzurunuz daim olsun canım arkadaşım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder