31 Mart 2014 Pazartesi

Ev Taşıma Fikirleri

Taşınmak mııı! Bu kadar yoğunluğumun arasında bir de ev mi taşıyacağım? Zaten evde üçgün durabiliyorum.Yaza taşınsak olmaz mı? Allah’ım nasıl becercem toplanmayı? Sorularını sorarken kendimi eşyaları toplarken buluverdim. İlk aşama olarak kutu toplamaya başladık marketlerden. Kimilerinin boş kutusu kıymetli oldu biz isteyince, kimileri de esirgemedi kutularını. Bim ise bizimkiler küçük diye vermedi.



En zor olduğu söylenen mutfak eşyalarından başladım toplamaya. Önce hepsini indirdim dolaplardan. Zaten yemek takımlarımı taşınırım diye kutularından kullanıyordum. Annecim de üzerine yazmıştı tek tek yemek tabağı, kase falan diye. O yüzden rahat oldu onları toplamak.


tabi önce bütün hepsini indirdim masaya, tezgaha


Normalde usul  gazeteye sarmaktır ya ben başka bir yöntem bulmak istedim. Çünkü gazeteden tabaklara simsiyah renk çıkıyor ya mecbur hepsini yıkamam gerekecek taşınınca. Ben de öyle uzun vaktim yok diye düşünüyordum. Halama sordum o çok ev taşıdı da, streçle kaplayıp koy dedi. Ben de streç filmle kaplayıp koymaya başladım kutuya.


Eşim baya mücadele etti uğraşma, gazeteye sar koy diye ama dinlemedim. Amma baktım ki çok zor oluyor ve zaman alıyor döndüm yine eski usule J gazeteye.


başka yöntemler de denemedim değil. sofra bezlerine ya da masa örtülerine sarıp koydum bazılarını da aslında bu da iyi bir yöntem ama sadece tabaklara yapılabilir.


her kata bir tabak :) 



Kutuları kapatıp, bantlayınca da üzerlerine yazdım; kırılacak, mutfak diye. Hem koliler eve yığılınca hangisinin nereye gideceği belli olsun diye.


benim toplanma maceralarım devam edecek şimdi sıra kitaplarda 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder