24 Temmuz 2014 Perşembe

Alsak alsak balkona ne alsak?

Yeni eve taşındığımızdan beri kocamaaan balkonumuza ne alsak diye düşünüp duruyorduk. Eşim de her gün “kocaman balkonumuz var kullanamıyoruz, oturamıyoruz” diye şikayet etmeyi ihmal etmiyordu. 


Bu konuda iki farklı görüş var birisi benim bambu, hasır bir takım alma fikrim diğeri de eşimin çekyat! alma fikri –ki ben buna şiddetle karşıyım- Birinci görüş için girişimlerde bulunduk, bakındık biraz.






Fiyat, model araştırmalarımız sürdü uzun bir müddet








Biz öyle düşünüp duralım Osman’ın iş arkadaşı Fatih abimiz balkonumuza bir salıncak aldı J teşekkür ederiz çok mutlu olduk.




Nihayetinde mobilya bakmak içi çıktığımız bir gün de ben, mutfak için olanlardan bir köşe gördüm.  Osman’a gösterdim o da çok beğendi. Resim çekip anneme, senaya, yengeme yolladım J onlar da çok beğendiler ve biz de aldık. Artık çay içmeye beklerim balkonuma. Böylece eşimin dediği gibi rahat benim dediğim gibi de zarif bir şey oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder