12 Temmuz 2014 Cumartesi

Ramazan Sürprizi!

Kayseri ziyaretimizden sonra hemen Ramazan başlayacağı için Bartın’a gidemeyeceğimizi düşünüyordum ki Osman beni sevindirdi ve oraya da gideceğimizi söyledi. Benimse derdim sadece bir gün oruçsuz olup Amasra’yı falan gezmekti. Öyle de oldu; Perşembe akşam yola çıktık ve Cuma günü gittik Amasra’ya, güzelcehisara.
Anneme daha doğrusu herkese sürpriz yapayım dedim bu sefer. Annem umudu kesmişti tamamen zaten. Ama Rana sürekli soruyordu whatsaptan geliyor musunuz, gelmiyor musunuz diye ben de söyledim sadece ona. Gittiğimizde arka tarafa arabayı park ettik Rana ben anahtar salayım dedi. Ben zili çalıp sürpriz yapmayı düşünürken bu fikirle sürprizin dozu arttı tabi J 

İçindeki kağıtta "Hoşgeldiniz" notu. Annem, Ravza şok oldu bizden hemen sonra babam girdi hepsi çok sevindiler. Annem beş dakikada bu güzel sofrayı hazırladı bize.



Bartın'ın tamamen organik, nefis domatesleri


Anneme, babama, Rana’ya ve Ravza’ya aldığım hediyeler.


Ayrıca English Home’dan Ravza’ya önlük aldım


Ertesi günkü kahvaltımız


En sevdiğim reçel vişneee J


Vee ilk sahurumuz


İlk iftarımız balkonda




İkinci akşam dışarda yedik. Betül’le görüşmek istiyordum, mesaj attım Enes’in kafesine gittik. Orda iftar yapmışlar zaten onlar da. Oturduk Betül, Amine abla, annem baya muhabbet ettik geç vakte kadar. Annem de İHH’nın Bartın temsilcisi olduğundan; kumanya verdiği ailelerin formlarını doldurttu Bilge'ye bir taraftan.



Üçüncü akşam teyzeciğimdeydik. Menüsü:
 




Harika kadayıfı
 


Dördüncü akşam Betül’deydik. Hep söylerim yaptıklarının resmini çek diye, fırsat olmuyor koşturmaktan der hep. Bu sefer ben çektimJ




Son akşam da yine evimizdeydik.



Bartın'da özellikle Ramazanlarda satılır ama bunu Hatice Yengemiz yapmış bize "Bal Mantarı"


Rana istemişti ben de böyle bir magnolıa yaptım kendi tarzimda 



Nihayetinde bize Ankara yolu göründü. Annem her zamanki gibi eli boş yollamadı bizi ve akşam iftar yemeğimiz hazırdı.


serviscanlarımla soframız 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder