23 Temmuz 2014 Çarşamba

Evimin Hanımıyım :)

Zordur ev hanımlığı… Yaparsın yaparsın ev işi hiç bitmez. Bakarsın birkaç gün sonra yine aynı. Yerler tozlanmış, ütülenecekler dağ gibi olmuş, camlar kirlenmiş. Hele de çalışan bir bayansanız daha da zorlaşır işler. Dinlenmeniz için verilen zamanlar ev işiyle tükenir gider. Benim de Erciyes yüksekliğini geçen bir dağım vardı. İki gün sürdü, tabi birde oruçlu oruçlu ütü yapmak hiç gitmiyor. O yüzden iftardan sonra yaptım.
  

  
Neyse ki o dağı erittim büyük bir azimle.



  
Buzluğun altı ayda bir buzunun eritilip temizlenmesi gerekiyordu; ben bunu bir yıl olarak uzattım J


Mutfak dolaplarımın içine de kapitoneden örtüler diktirmiştim. Dolapları güzelce silip onları yerleştirdim.





Sonra da eşimle aslında ayran bardağı olan bardaklarımızda çaylarımızı içtik. Kafamda daha çok iş var ama yavaş yavaş olacak inşallah


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder