27 Temmuz 2014 Pazar

Evimizin Minik Misafiri

Üniversitede çok yakındık Serra’yla, close friend idik yani J çok şükür bu dostluğumuzu sürdürdük mezun olduktan sonra da. Geçen sene Bursa’ya gitmiştik ziyarete. Bir yıldır da bekliyordum onların bize gelmelerini. Gittiğimizde bebek bekliyorlardı şimdi ise o küçük prenses doğdu ve teyzesini ziyarete geldi. Çok sevindim. Hazırlıklara başladım.


  
Direk Bengisu’ya saldırdım Serra’yı unuttum, hemen aldım
 annesinin kucağından. Tam yemelik olmuş zaten minnoş J hemen fotoğraf çekimlerine başladım.





İftar sofram; Mercimek çorbası

Su böreği

Yaprak sarması

Fırında tavuk-patates

Çoban salata

 ana yemek de Kayseri yağlaması vardı ama onun 

resmini çekemedim.




Evimin en küçük misafiri gelince mutfağım da ilk defa bebek 

eşyaları gördü



Küçük minnoşum bana hediyeler getirmiş



Annesiyle babası da benim en sevdiğim şeyi kestane şekerini getirmişler J




Bengisu akşam uyuyunca bizde arkadaşımla sohbet ettik, çay ve

 Bartın baklavası eşliğinde



Sahur sofram


Sadece bir gece kalabildiler ne yazık ki L hiçbir şey anlamadım rüya gibiydi. Ertesi gün Serra’nın minnoş için hazırladığı yolculuk kombini.



Sonradan çorabını uygun bulmadı annesi ve pembe olanı giydirdi.



Ve eşimle uğurladık misafirlerimizi Bursa’ya. İnşallah en yakın 
zamanda tekrar görüşürüz. Bunu saymıyoruz J







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder