21 Ocak 2014 Salı

Congimin doğum günü :)


Canım arkadaşım Hatice’nin doğum günüydü geçen hafta Perşembe; ona bir sürpriz yapmayı düşündüm. Birbirimizden çoook uzaklardayız o Elazığ’da ben Ankara’da. Kurabiye yapmaya karar verdim en az iki gün önce yapıp kargoya vermem gerekiyordu. Pazar günü kurabiyeleri yaptım düşüncem bir tarafını çikolataya sonra cevize ve Hindistan cevizine bulamaktı.


Başıma gelmeyen kalmadı. Önce normal çikolatalı sos yaptım onunla olmayacağını biliyordum aslında. Sonra eşime bitter çikolata aldırdım. Benmari usulü eriteyim dedim olmadı. Sonra mikrodalgaya koydum biraz fazlaca ısıtmışım sanırım yandı, kül oldu L hatta eşim diğer odadan geldi ne oluyor diye.
Artık o gün bıraktım bu işin peşini. Ertesi gün bütün marketlerde hazır çikolata sosu aradım hani sıkılmaya hazır olanlardan. Bakmadığım market kalmadı hiç birinde de yok. Artık umudumu yitirmiştim kurabiyeleri öylece paketleyip gönderecektim ki bu işin pazartesi bitmiş olması gerekiyordu. Eve geldim ve her zaman masamızın üstünde duran “bal” dikkatimi çekti J neden olmasın dedim ve işe koyuldum.


Önce bala sonra da cevize buladım 

sonra aldığım küçük poşetlere koydum ve kurdelayla bağladım.


 Vee son olarak da aldığım kutuya yerleştirdim, notumu da en üste koydum.


 İşte hazırdı ertesi gün yani Salı günü postalandı ve tam gününde 16 ocakta arkadaşımın eline ulaştı.



Canım arkadaşım çoook sevinmiş büyük bir sürpriz olmuş onun için. “Sen beni sevindirdin Allah da seni sevindirsin” diye dua etti bana. Sevdiklerimi mutlu etmek EN BÜYÜK MUTLULUĞUM benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder