4 Ocak 2014 Cumartesi

Halamlarla Yılın İlk Yemeği

       Halamla aynı şehirde hatta birbirimize de yakın oturmamıza rağmen uzun süredir görüşememiştik. tabi bunda, yolumuzu ayıran köprülü kavşak çalışmasının da etkisi yok değil. 70 iş günü demişlerdi ama sanırım doldu ve hala açılmadı.
       Ben de resmi tatili fırsat bilip onları akşam yemeğine davet ettim. yeni öğrendiğim "yağ mantısını" da tattırmak istiyordum. halamın bana getirdiği hediye 


yağlı boya menekşe tablosu. halacım uzun süredir resimle meşgul oluyor. kurslara gitti devam ediyor şu anda da ve harika tabloları var :)
Burda da benim onlar için hazırladığım soframın kareleri


Menümdekiler: Mercimek çorbası
Yağ mantısı
Zeytinyağlı sarma
Mor lahana salatası 
Közlenmiş patlıcan ve biber salatası
Yeşil salata ve
Pasta

o da işte burda :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder