29 Ocak 2014 Çarşamba

Hasta Ziyareti


Ravzişimin alçıları geçen hafta çıkarıldı İstanbul'da ama bacakları yara olduğu için yine alçıda şu anda yani takıp çıkarılabilen bir alçı. sadece pansuman yapacağımız zaman çıkarıyoruz zaten. Ravzişimi sınıf arkadaşları ziyarete gelmiş annem de çocukların hoşuna gidecek bir menü hazırlamaya çalışmış. civciv şeklinde patates püresi

Patates Püresi
Menüdeki diğer mamalar küçük köstebek pastalar, patatesli poğaça, fincan böreği. Yıldızlar sınıfının öğrencileri sofrada yemeklerini yemişler. bu arada çocukların yüzlerini kapatırken Ravza gördü bende her zaman kalp yapıyorum yıldız yapayım diye düşünmüştüm öylesine tam denk gelmiş meğer. Ravza'nın okuldaki sınıfının adı "Yıldızlar sınıfı" farketti hemen aaa yıldızlar sınıfı dedi. Pek sevmediği arkadaşları varmış onlara yıldız koymamı istemedi (bir tür ceza kendince) kendisinin yıldızının da eeeennn büyük olmasını istedi şekil A da görüldüğü gibi :)




odaya geçip oyun oynamışlar ortadaki yerde oturan Ravzişim benim


ravza çok mutlu olmuş arkadaşları hediye olarak bunu getirmişler Ravza beğenmemiş ama ben çok sevdim hatta bana verebilirsin dedim Ravzişe :)


bütün bunlar cuma günü olmuş bende o günün akşamında Bartına geldim
Bartın'a geldiğimde bıkmadan usanmadan ısrarla yaptığım bir görevim var benim. Ravza'nın uzayan tırnaklarını kesmek, hiiiç sevmem uzun tırnak ne kendimde ne de kardeşlerimde :) Ravza ise her zaman çok dibinden kestiğimi söyler ve bu sefer görmeye dayanamadı ve yastıkla kapattı










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder